HAPPY!

Sitter kvar i skolan me cindy för att hjälpa henne med lite skolarbete, sen så kanske vi hinner ner på stan en sväng innan bussen går. VET NI VAD DÅ? Jag fick tillbaka engelska nationella idag, var så jävla nervös ner ja fick den! De fanns ett papper på framsidan där de stog betygen från allt vi gjort i hela kursen, sen i hörnet så skulle de stå slutbetyget, och det gjorde det på både elin&jennifers. Men tror ni de gjorde det för mig eller? neeej...så jag blev skit nervös att ja skulle få IG men som tur var när ja fråga lärarn så hade hon bara glömt att skrivit dit det, som tur var! Så nu har jag godkänt i engelska, så jävla glad!! :D :D
Nu har ja inget mer att skriva, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0